Veelgestelde vragen

Hoe kan ik jullie bereiken?

Dat is heel simpel! Je kunt ons mailen of bellen, we helpen je graag!

Mail ons via het contactformulier.
Bel ons op: 088 5054 344

Hoe werkt VraagBod?

Op VraagBod vind je artikelen die door één of meerdere aanbieders aangeboden worden. Op die artikelen kun je een ‘vraagbod’ plaatsen. Daarmee vraag je aan alle aanbieders van dat artikel om jou eenmalig hun beste prijs te bieden. De aanbieders kunnen realtime reageren met een eenmalig aanbod. Van deze aanbiedingen kun je er één accepteren en deze direct afrekenen als bestelling. Je hebt dus nu de mogelijkheid om de markt te bevragen voor een actuele prijs wanneer je van plan bent om iets te gaan kopen!

Vraagbiedingen

Wat is een vraagbod?

Door een vraagbod op een artikel te plaatsen, vraag je aan alle aanbieders van dat artikel om je eenmalig hun beste prijs te bieden. Je doet dit met de 'vraagbod knop', die je bij een artikel vindt. Een vraagbod is altijd vrijblijvend, maar de aanbieders zien wel hoe vaak je al gevraagd hebt (spring er dus serieus mee om!). Vraagbiedingen die je plaatst staan voor 24 uur open en vind je terug in je account onder 'Mijn vraagbiedingen'. Je kunt maximaal 4 vraagbiedingen tegelijk open hebben staan. In je account onder 'Mijn vraagbiedingen' komen ook de nieuwe prijzen die aanbieders je aanbieden binnen. We noemen zo'n nieuwe prijs een beterbod. Vervolgens is de keuze aan jou en kun jij het beste aanbod kiezen!

Hoe lang is een vraagbod geldig?

De vraagbodtijd staat standaard op 24 uur. Dit betekent dat aanbieders 24 uur de tijd hebben om je een beterbod (aanbod) te doen. Binnen deze 24 uur heb je de tijd om beterbiedingen te accepteren. Let goed op: na 24 uur sluit het vraagbod en verlopen de bijhorende beterbiedingen. Aanbieders geven ook een tijd mee aan hun beterbod. De tijd van een beterbod wordt door de aanbieder zelf gekozen en kan zo kort zijn als een uur of zo lang als de resterende tijd van het vraagbod.

Wie behandelt mijn vraagbiedingen?

Zodra je een vraagbod plaatst op een artikel, ontvangen alle aanbieders van dat artikel jouw vraagbod. Werknemers binnen deze organisaties zullen vervolgens jouw vraagbod in behandeling nemen en mogelijk reageren met een beterbod.

Kan ik meerdere vraagbiedingen plaatsen?

Het is mogelijk om maximaal vier vraagbiedingen tegelijk open te hebben staan (van verschillende artikelen). We geven hier een max aan omdat we VraagBod graag serieus willen houden voor onze aanbieders. Aanbieders kunnen ook zien hoe vaak je iets vraagt voor een artikel, dus spring er serieus mee om! Wanneer je een beterbod accepteert en afrekent, of een vraagbod verloopt, kun je altijd weer opnieuw een vraagbod plaatsen.

Kan ik voor één artikel meerdere vraagbiedingen tegelijk plaatsen?

Je kunt voor één artikel maximaal één vraagbod tegelijk open hebben staan. Wanneer je een beterbod accepteert en afrekent, of het vraagbod verloopt, kun je gewoon weer een nieuw vraagbod plaatsen.

Kan ik een verlopen beterbod alsnog kopen of weer activeren?

Wanneer een beterbod verloopt, is dit helaas definitief. Het beterbod was een tijdelijke aanbieding die de aanbieder aan jou persoonlijk gedaan heeft. Als een vraagbod verlopen is, zijn alle beterbiedingen die met dit bod te maken hebben ook verlopen. Helaas kun je de beterbiedingen dan dus niet meer accepteren.

Kan ik bij 2 bedrijven tegelijk een bod accepteren?

Per vraagbod kun je maar één beterbod van één aanbieder accepteren. Bij jouw acceptatie van dit beterbod, komen de andere beterbiedingen van aanbieders van hetzelfde vraagbod te vervallen.

Als de prijs van een beterbod bij twee aanbieders gelijk is, wie moet ik dan kiezen?

Wij adviseren om vooral op je gevoel af te gaan. Wat voelt prettig? Misschien heb je wel een goede ervaring met een specifieke aanbieder. Of heeft de andere aanbieder weer een snellere levertijd. Deze dingen kunnen je wellicht helpen in je keuze. Let wel op dat aanbieders een tijd aan hun beterbod geven, en hun aanbieding dus maar beperkt geldig is.

Waarom antwoordt een aanbieder niet meer op een nieuw vraagbod dat ik heb geplaatst?

Een aanbieder bepaalt per vraagbod zelf of en wanneer hij reageert met beterbod. Je kunt je voorstellen dat wanneer je twee keer achter elkaar een vraagbod op hetzelfde product plaatst, een aanbieder minder snel geneigd is om je een mooi aanbod te doen. Het is dus van de situatie afhankelijk of een aanbieder op jouw vraagbod in gaat. Het kan natuurlijk ook zijn dat de huidige prijs van de aanbieder al zijn of haar beste prijs is. De aanbieder zal op dat moment jou dezelfde prijs geven.

Ik heb geen korting gekregen van een aanbieder.

Bij VraagBod hebben we voor jou een tool gebouwd die het mogelijk maakt om in één keer, alle aanbieders van een artikel om hun beste- en meest actuele prijs te vragen. Zo hoef je dus niet meer het internet af te speuren en kun je jouw aankoopintentie gemakkelijk aan deze aanbieders sturen met het plaatsen van een vraagbod. Dit betekent ook dat de huidige prijs waarmee de aanbieder een artikel aanbiedt, soms al de beste prijs is. Wij respecteren onze aanbieders en vragen hen dus ook niet om korting te geven wanneer dat niet mogelijk is. We hopen op je begrip hier voor. Zo behouden we namelijk een prettig platform voor iedereen. We hopen natuurlijk wel op een prachtige deal voor jou!

Mijn account

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Wij zijn uiterst zorgvuldig met het veilig opslaan van jouw gegevens. Wij delen je gegevens alleen met de aanbieder bij wie je een bestellingen hebt geplaatst. Alle andere aanbieders die jouw vraagbod ontvangen, zien alleen je voornaam. Meer niet. Aanbieders verklaren aan ons enkel jouw gegevens te gebruiken voor het verzenden van een bestelling. Hier kun je meer lezen over onze privacyverklaring.

Op welk e-mailadres ontvang ik berichten?

We versturen e-mails naar het e-mailadres waarmee je je aangemeld hebt op de website. Op deze pagina in jouw account kun je dit e-mailadres terugvinden en wijzigen.

Ik heb geen e-mails van jullie ontvangen!

Zou je voor ons de spam box kunnen checken van het door jou opgegeven e-mailadres? Het kan soms zijn dat de e-mails die we aan je verzenden in de spam box terecht komen van je inbox. Check bij het invullen tijdens de registratie altijd even dubbel of het door jou ingevulde mailadres klopt.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen zorgen! Wanneer je klikt op ‘Log in’ in het menu, kun je vervolgens klikken op ‘Wachtwoord vergeten’. Op het e-mailadres wat je gebruikt om in te loggen ontvang je dan instructies om je wachtwoord te herstellen.

Ik ben vergeten welk e-mailadres ik bij jullie gebruik.

Je kunt twee dingen doen in dit geval. Zoek in je huidige e-mail inbox maar e-mails van ‘[email protected]’. Vind je dan e-mails van ons, dan is dit een adres dat je eerder bij ons hebt gebruikt. Wat je anders kunt doen, is een nieuwe registratie starten met de knop ‘Registreer’ in het menu op de site of in de app. Vul daar het e-mailadres in wat je wellicht gebruikte voor je account. Wanneer je alle velden in vult en klikt op ‘Maak account aan’, zal het formulier je laten weten of dit e-mailadres al in gebruik is of niet. Zo ja, dan is dit wellicht het e-mailadres dat je eerder gebruikte. Zo niet, dan kun je een nieuwe account aanmaken met dit e-mailadres.

Bestellen

Kan ik meerdere producten tegelijk bestellen?

Momenteel kun je een vraagbod plaatsen op één product. Wanneer je beterbiedingen van aanbieders op jouw vraagbod ontvangt, kun je daar één beterbod van kiezen en dat beterbod accepteren en afrekenen. Omdat dit een exclusieve aanbieding is die je gelijk dient af te rekenen na acceptatie, bestaat er op dit moment nog geen mogelijkheid tot een winkelmandje waar je meerdere producten in kunt plaatsen. Je rekent dus één product per vraagbod af, wat vervolgens een bestelling wordt.

Kan ik een verzending annuleren?

Momenteel hebben we helaas nog niet de mogelijkheid om je bestelling te annuleren. Wel kun je de bestelling retourneren zodra je deze thuis ontvangt. In je account vind je per bestelling een knop met ‘Ik wil dit artikel retourneren’, vanaf het moment dat de aanbieder in ons systeem aan heeft gegeven dat de bestelling verzonden wordt. Klik op de knop ‘Ik wil dit artikel retourneren’ en volg de getoonde stappen om je bestelling te retourneren.

Welke betaalmethoden kan ik bij jullie gebruiken?

Momenteel kun je bij ons veilig betalen via iDEAL bij je eigen vertrouwde bank. Jouw geld komt veilig op de rekening van onze stichting derdengelden te staan. Hier staat jouw geld totdat je het product netjes hebt ontvangen, of het besluit te retourneren. Op deze manier kun je veilig shoppen bij ons, zonder dat je je druk hoeft te maken over wat er met je geld gebeurt.

Ik kan niet afrekenen!

Whoops, dat is vervelend! Kun je voor ons even de volgende dingen checken? Heb je in het afrekenproces de juiste (adres)velden ingevuld? Heb je alle checkboxen aangevinkt? Dus ook dat je akkoord gaat met de voorwaarden van de aanbieder? Heb je de juiste betaalgegevens ingevuld? En, werkt je (telefoon)verbinding goed? Soms helpt het om even de pagina te refreshen of je app opnieuw op te starten. Maak je geen zorgen, je geaccepteerde beterbod blijft gewoon staan voor 3 uur. Probeer even opnieuw af te rekenen en kijk of het nu wel werkt. Blijft het probleem bestaan? Bel ons even op 088 5054 344, dan kijken we graag met je mee.

Levering

Waar vind ik mijn track & trace code?

De aanbieder bij wie je een bestelling geplaatst hebt, stuurt jou een track & trace code. De track & trace ontvang je in een aparte mail en zit dus nog niet bij de bestelbevestiging. Het kan wellicht zijn dat deze e-mail in je spamfolder beland is. Kun je deze folder nog even checken? Je kunt ook de aanbieder nogmaals om een track & trace code vragen. Dit doe je door in je account te gaan naar het kopje ‘Bestellingen’. Daar vind je per bestelling de gegevens van de aanbieder.

Ik heb het verkeerde adres opgegeven bij een bestelling!

Geen zorgen, neem even contact op met onze klantenservice en dan fixen we het direct voor je! We zien je belletje graag verschijnen op 088 5054 344.

Kan ik kiezen op welke dag en welk tijdstip ik mijn bestelling wens te ontvangen?

Wanneer een aanbieder je een beterbod (aanbod) doet, hoort daar ook een levertijd bij. Dit is de levertijd die de aanbieder aanhoudt bij het verzenden. Het is momenteel helaas nog niet mogelijk om daarbij zelf een exacte leverdatum en tijd te selecteren.

Kan het pakketje dat ik via jullie bestel ook op een ander adres worden afgeleverd?

Jazeker! Je kunt tijdens het afrekenen het adres invullen waar het pakketje afgeleverd moet worden. Dan komt het op de juiste manier terecht!

Bezorgen jullie ook op zondag?

Of bestellingen ook op zondag bezorgd worden, is afhankelijk van de verzendmethode van de aanbieder en het postorderbedrijf dat je pakket verwerkt. Het is momenteel helaas nog niet mogelijk om zelf een exacte leverdatum en tijd te selecteren.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!

Onze aanbieders proberen hun levertijd altijd zo goed mogelijk in te schatten en na te komen. Toch zijn zij vaak ook afhankelijk van de dienstverlening van bezorgdiensten. Het kan onverhoopt zo zijn dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt binnen de aangegeven levertijd, en dat is vervelend! De aanbieder bij wie je een bestelling geplaatst hebt, heeft jou een track & trace code gestuurd. Check via de track & trace code goed waar je bestelling gebleven is, en of daaruit misschien blijkt waarom je deze nog niet ontvangen hebt. Het kan wellicht zijn dat de e-mail met de track & trace code in je spamfolder beland is. Kun je deze folder nog even checken? Je kunt ook de aanbieder nogmaals om een track & trace code vragen of direct contact opnemen met de aanbieder over de levering. Dit doe je door in je account te gaan naar het kopje ‘Bestellingen’. Daar vind je per bestelling de gegevens van de aanbieder bij ‘Contactgegevens aanbieder’. Kom je er echt niet uit? Bel of mail ons even en dan kijken we samen waar je bestelling gebleven is. We helpen je graag!

Er staat dat mijn pakket afgeleverd is, maar dat is niet zo!

Dat is erg vervelend om te horen! Soms gaat er bij het afleveren wel eens wat fout, bijvoorbeeld dat er al aangegeven wordt dat het pakket afgeleverd is, maar dat dus nog niet zo is. In dat geval kan het nog zijn dat de bezorger heeft aangegeven dat je bestelling is bezorgd, maar hij/zij nog onderweg is. Wanneer het al even geleden is dat je de melding hebt ontvangen, kan het inderdaad zijn dat er iets mis is gegaan. Kun je nog even aan je buurvrouw of buurman vragen of het bij hen bezorgd is? Dit is ook nog wel eens het geval namelijk. Onze aanbieders zijn expert op het gebied van verzending en aflevering. Zij kunnen jou dus het beste helpen. We vragen je om direct contact op te nemen met de aanbieder die de bestelling verzonden heeft. Je kunt de gegevens van deze aanbieder vinden in je account onder het kopje ‘Bestellingen’. Daar vind je rechtsboven in je bestelling ‘Contactgegevens aanbieder’. Klik deze open om de gegevens te zien. Zij helpen je graag om te traceren waar je bestelling gebleven is!

Er staat dat mijn pakket bij de buren afgeleverd is, maar dat klopt niet!

Bij de aflevering van je bestelling kan er wel eens wat fout gaan, en dat is erg vervelend weten we. Heb je je buurman of buurvrouw gevraagd of zij jouw pakket hebben aangenomen? Het kan nog zijn dat de bezorger heeft aangegeven dat je bestelling is bezorgd, maar de bezorger nog onderweg is. Wanneer het al even geleden is dat je de melding hebt ontvangen, kan het inderdaad zijn dat er iets mis is gegaan. Geen zorgen, dat gaan we oplossen! Onze aanbieders zijn expert op het gebied van verzending en aflevering. Zij kunnen jou dus het beste helpen. We vragen je om direct contact op te nemen met de aanbieder die de bestelling verzonden heeft. Je kunt de gegevens van deze aanbieder vinden in je account onder het kopje ‘Bestellingen’. Daar vind je rechtsboven in je bestelling ‘Contactgegevens aanbieder’. Klik deze open om de gegevens te zien. Zij helpen je graag om te traceren waar je bestelling gebleven is!

Kan ik een verzending verzekeren?

Momenteel hebben we op VraagBod helaas nog geen mogelijkheid om verzendingen te laten verzekeren. We zijn natuurlijk constant in ontwikkeling en kijken er naar om dit wellicht in de toekomst aan te kunnen bieden. Daar ben je in ieder geval van verzekerd.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Momenteel focus VraagBod zich op levering in Nederland en werken wij dus ook uitsluitend met aanbieders van Nederlandse bodem. De verzendkosten die je ziet bij een aanbieder, zijn ook afgestemd op levering in Nederland. Levering in het buitenland is dus momenteel nog niet mogelijk op ons platform.

Retourneren of ruilen

Hoe stuur ik iets terug?

In je account vind je per bestelling een knop met ‘Ik wil dit artikel retourneren’. Wanneer je op deze knop klikt kun je de getoonde stappen volgen om je bestelling te retourneren. De knop ‘Ik wil dit artikel retourneren’ is zichtbaar vanaf het moment dat de aanbieder aan heeft gegeven jou bestelling te gaan verzenden.

Aan wie moet ik mijn bestelling retourneren?

Op VraagBod koop je jouw producten bij een aanbieder en retourneer je ook aan deze aanbieder. Omdat wij wel jouw geld veilig bewaren, moet je wel bij ons in je account aangeven dat je een bestelling wilt retourneren. Zo weten wij dat je product retour komt en stellen we voor jou ook de aanbieder daarvan op de hoogte. In je account vind je onder het kopje ‘Bestellingen’ per bestelling een knop met ‘Ik wil dit artikel retourneren’. Wanneer je op deze knop klikt kun je de getoonde stappen volgen om je bestelling te retourneren. Wij stellen voor jou op dat moment ook de aanbieder op de hoogte dat jouw bestelling retour komt.

Kan ik mijn bestelling aan jullie retourneren?

Wij ontvangen graag cadeautjes natuurlijk, maar je bestelling moet toch echt terug naar de aanbieder bij wie je besteld hebt. Op VraagBod koop je jouw producten bij een aanbieder en retourneer je ook aan deze aanbieder. Omdat wij jouw geld veilig bewaren, moet je wel bij ons in je account aangeven dat je een bestelling wilt retourneren. Zo weten wij dat je bestelling retour komt en stellen we voor jou ook de aanbieder daarvan op de hoogte. In je account vind je onder het kopje ‘Bestellingen’ per bestelling een knop met ‘Ik wil dit artikel retourneren’. Wanneer je op deze knop klikt kun je de getoonde stappen volgen om je bestelling te retourneren. Wij stellen voor jou op dat moment ook de aanbieder op de hoogte dat jouw bestelling retour komt.

Binnen welke termijn kan ik retourneren?

Op VraagBod kun je altijd even rustig nadenken over of je bestelling bevalt. Je hebt namelijk een bedenktermijn van 14 dagen om nog te kunnen retourneren. Dit betekent dat je je bestelling binnen 14 dagen na levering nog kunt retourneren. In je account vind je onder het kopje ‘bestellingen’ per bestelling een knop met ‘Ik wil dit artikel retourneren’. Wanneer je op deze knop klikt kun je de getoonde stappen volgen om je bestelling te retourneren. Wij stellen voor jou op dat moment ook de aanbieder op de hoogte dat jouw product retour komt.

Kan ik meerdere artikelen tegelijk retourneren (in één doos bijvoorbeeld)?

Dat kan zeker. Het is wel van belang dat de artikelen bij één aanbieder zijn besteld. In je account vind je onder het kopje ‘bestellingen’ per bestelling een knop met ‘Ik wil dit artikel retourneren’. Klik op de knop en volg de getoonde stappen. Herhaal deze stap vervolgens voor elk artikel dat je wilt retourneren. Stop alle artikelen die retour moeten naar dezelfde aanbieder in één doos, met alle retourbonnen, zodat de aanbieder kan controleren of het de juiste artikelen zijn. Et voilà!

Hoeveel geld krijg ik teruggestort na retournering?

Wanneer de aanbieder jouw retourzending in goede orde ontvangen heeft, krijg je van ons het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de verzendkosten en transactiekosten. Want zo hoort het!

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Op VraagBod hanteren we een verwerkingstermijn voor terugbetaling van 14 dagen. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat je bij ons een retourmelding maakt in je account. Na deze 14 dagen ontvang je het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de verzendkosten en transactiekosten, op de rekening waarmee je hebt betaald. We leggen je graag even uit waar deze 14 dagen termijn vandaan komt. Wij zouden jouw geld namelijk het liefste direct terugstorten. In dit geval zijn wij afhankelijk van de verzendpartij waarmee jij je pakketje retour zendt, en moet ook een aanbieder eerst jouw retour verwerken voordat wij weten dat het pakketje in goede orde ontvangen is. Vanaf het moment dat de aanbieder jouw pakketje in goede orde ontvangen heeft, gaan we bij VraagBod de retour verwerken om het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te storten op de rekening waarmee je de bestelling gedaan hebt. Je kunt er in ieder geval op rekenen dat jouw geld in de tussentijd veilig staat op de rekening van onze stichting derdengelden.

Wat moet ik doen als ik na de bedenktermijn van 14 dagen toch wil retourneren?

Retourneren ná 14 dagen kan momenteel helaas niet via vraagbod.nl. We verzoeken je dan om rechtstreeks contact op te nemen met de aanbieder die het product aan jou verkocht heeft, en samen te overleggen of het mogelijk is om na de 14 dagen termijn te retourneren. Sommige aanbieders hebben bijvoorbeeld een langere bedenktermijn dan 14 dagen. In je account vind je onder het kopje ‘Bestellingen’ per bestelling de contactgegevens van een aanbieder.

Wat kost het om een bestelling te retourneren?

De kosten van een retour hangen af van de grote van het artikel dat je wilt retourneren, en met welke verzendpartij je het artikel verzendt. In je account vind je onder het kopje ‘Bestellingen’ per bestelling een knop met ‘Ik wil dit artikel retourneren’. Wanneer je op deze knop klikt kun je de getoonde stappen volgen om je bestelling te retourneren. Hier wordt ook uitgelegd of er opties zijn voor gratis retourneren via de aanbieder bij wie je besteld hebt. Als de optie voor gratis retourneren niet door de aanbieder aangeboden wordt, dien je zelf de kosten voor de retour te betalen.

Kan het geld van een geretourneerd artikel terug worden gestort op een andere rekening dan de rekening waarmee besteld is?

Dit is helaas momenteel niet mogelijk. Wij storten het geld van een geretourneerd artikel, na acceptatie van retournering door de aanbieder, altijd terug op de rekening vanaf waar de bestelling betaald is.

Kan ik een artikel ruilen voor een ander artikel?

Dit kan momenteel helaas niet via vraagbod.nl. We verzoeken je in dit geval rechtstreeks contact op te nemen met de aanbieder en samen te overleggen of dit mogelijk is. In je account vind je onder het kopje ‘Bestellingen’ per bestelling de contactgegevens van een aanbieder.

Garantie

Ik wil beroep doen op (fabrieks)garantie van een artikel.

We verzoeken je om in dit geval rechtstreeks contact op te nemen met de aanbieder bij wie je het artikel gekocht hebt, en samen te overleggen of dit mogelijk is. In je account vind je onder het kopje ‘Bestellingen’ per bestelling de contactgegevens van een aanbieder.

Kan ik een artikel laten repareren?

We verzoeken je om in dit geval rechtstreeks contact op te nemen met de aanbieder bij wie je het artikel gekocht hebt, en samen te overleggen of dit mogelijk is. In je account vind je onder het kopje ‘Bestellingen’ per bestelling de contactgegevens van een aanbieder.

Over VraagBod

We vertellen je graag meer over onszelf op onze 'Over ons' pagina.

Lees hier meer over VraagBod.

Ik hoorde dat jullie werken met een stichting derdengelden, wat is dat precies?

Omdat wij veiligheid en transparantie nastreven voor iedereen die gebruik maakt van ons platform, heeft VraagBod als dienstverlener een aparte onafhankelijke stichting derdengelden opgericht. Deze stichting derdengelden beheert het betalingsverkeer dat via VraagBod loopt. Wanneer je bij ons iets koopt, stellen wij jouw geld veilig op de rekening van de stichting derdengelden. We laten dan aan de aanbieder weten dat de betaling voor een bestelling binnen is, en de bestelling veilig kan worden verstuurd. Anderzijds betaalt de stichting het geld pas uit aan de aanbieder ná jouw bedenktermijn van 14 dagen. Zo ben je er zeker van dat je veilig artikelen kunt bestellen bij aanbieders die je wellicht niet kent, omdat wij op je geld passen.

Wat is een startup, en waarom worden jullie zo genoemd?

Een startup is vaak een jong en nieuw bedrijf dat een innovatieve dienst levert. VraagBod valt onder de startups omdat ons bedrijf ook nog relatief jong is. Hier kun je meer lezen over ons bedrijf.

Hoe zie ik welke aanbieders er bij jullie aangesloten zijn?

We publiceren geen lijst van aanbieders die bij ons aangesloten zijn. Als je op een artikel in de website klikt, kunt je zien welke aanbieders het artikel voeren.

Overige vragen en feedback

Ik heb een tip, wat moet ik daarmee?

Leuk! We ontvangen graag je tip of feedback via ons contactformulier. Alvast bedankt voor het meedenken!

Ik heb een vraag die hier niet tussen staat!

Aha, die hebben we gemist dan. Kom maar door!
Mail ons via het contactformulier.
Of bel ons op: 088 5054 344

Ik heb een klacht en wil graag mijn verhaal kwijt.

Dat vinden we vervelend om te horen. We gaan daar graag met je over in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken. Je kunt ons via de onderstaande gegevens bereiken:
Mail ons via het contactformulier.
Of bel ons op: 088 5054 344

Handelen op VraagBod als aanbieder

Ik wil graag mijn artikelen verkopen via VraagBod, kan dat?

Jazeker heel graag zelfs! Als je naar aanbieders.vraagbod.nl gaat, kun je meer informatie lezen en je direct aanmelden op deze pagina. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!